CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI

Sport to najbardziej skuteczna metoda wychowawcza, a więc reasumując, najlepsza forma rozwoju fizycznego i psychicznego.

Centrum Innovation-Profuturo oferuje bogatą ofertę zajęć sportowych dla osób w każdym wieku.

Naszej misji edukacyjnej przyświeca idea life long learning – nie przestajemy rozwijać się i ulepszać metod codziennej pracy, dlatego też, postanowiliśmy dzielić się naszym praktycznym doświadczeniem z innymi nauczycielami, pedagogami, czy rodzicami. W naszej ofercie, mamy przede wszystkim szkolenia i warsztaty, które prowadzą praktycy i pasjonaci – zakładamy, że praktyka niesie ze sobą kluczową wiedzę i umiejętności.

Szkolenia, które proponujemy to:

  • nowatorska dydaktyka i aktywne metody pracy, którymi sami posługujemy się na co dzień w naszej szkole, w takich obszarach jak:
    • nauczanie wczesnoszkolne i przedszkolne
    • nauczanie języków obcych
    • nauczanie przedmiotów matematycznych i przyrodniczych
    • nauczanie przedmiotów humanistycznych
    • sztuka i przedmioty artystyczne
    • sport i rekreacja
  • kursy językowe dla nauczycieli doskonalące lub pozwalające nabyć nowe kwalifikacje:
    • zakończone egzaminem europejskim Telc uprawniającym do nauczania w szkołach podstawowych i liceach (egzamin zdawany jest bezpośrednio w naszym Centrum, które jest również Ośrodkiem Egzaminacyjnym Telc)
    • certyfikowanie posiadanych już umiejętności po uprzednich konsultacjach i określeniu poziomu
  • warsztaty kompetencji niezbędnych nauczycielom w ich codziennej pracy
  • rozwój umiejętności wykorzystania technologii informacyjnej i komunikacyjnej w pracy nauczyciela
  • dydaktyka działań twórczych z dziećmi i młodzieżą, tzw. twórcza edukacja
  • warsztaty pracy wychowawczej nauczyciela
  • kształtowanie umiejętności wspierania talentów i uzdolnień dzieci oraz młodzieży
  • kursy kwalifikacyjne

W naszej pracy najważniejsze jest to, aby nasze szkolenia i warsztaty były inspiracją do dalszego rozwoju oraz by wszelkie nabyte przez Państwa umiejętności miały praktyczne przełożenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Staramy się działać wedle zasady pragmatyzmu pedagogicznego:

„Działać dzięki poznaniu – wiedzieć dzięki działaniu”